Kreativitet giver glæde og adspredelse i hverdagen

DBO-kreds Vendsyssel

Besøg hos designer Marianne Isager

Hvornår

23. apr 2022 11:00 - 16:00

Lokation

Tversted Skole
Skolevej 11 – 13,
9881 - Bindslev

Organisator

Senfølgerforeningen. DBO kreds Vensyssel er inviteret med

Registreringslink

Designer Marianne Isager har tilbudt, at kræftramte og tidligere kræftramte i Nordjylland kan besøge hende og måske blive inspireret til kreative projekter.

Samtidig vil det blive en dag med samvær med andre senfølgeramte.

Anne Kirteterp har skrevet om Craft-psykologi. Baggrunden for hendes Ph.d. er oplevelser med mennesker, som midt i en livskrise finder livsgnisten igen, når de beskæftiger sig med en passion. Du kan læse mere om Craft-psykologi i bogen: "Sundhedsfremmende effekter ved håndarbejde og håndværk".

Program for dagen:

Kl. 11 – 12: Vi strikker i strikkestuen på Tversted skole. Man kan strikke på sit eget strikketøj eller vælge at strikke en prøve fra Mariannes nye bog.

Kl. 12 – 13: Frokost på Tversted Skole.

Kl. 13: Besøg i butikken og kaffe i baglokalet. Der gives 10% på garnkøb den dag.

Der er mulighed for at slutte dagen af med en tur rundt om Tverstedsøerne.

Tilmelding: via Senfølgerforeningens hjemmeside

Du vil modtage en mail, når du har fået en plads. Pladserne tildeles efter "først til mølle" princippet. Der vil blive en mindre egenbetaling i forbindelse med frokost, kaffe og kage (beløb oplyses ved tilmelding).

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Dorthe Kann Hostrup, tlf.: 40 59 46 03, dorthehostrup@senfoelger.dk