Nada Akupunktur

Kredsarrangement Nordjylland

Akupunktur kan ikke behandle kræft, men mange erfaringer viser, at det har en positiv effekt på en række fysiske og psykiske problemer. Nu har du mulighed for at prøve det ganske gratis.

Hvornår

12. okt 2023 16:30 - 18:00

Lokation

Kræftens Bekæmpelse i Aalborg,
Steenstrupvej 1
9000 Aalborg.

NADA øreakupunktur er en behandlingsform, der afbalancerer og styrker kroppens funktioner.

NADA kan bruges til mange ting bl.a.:

• Dæmpe angst, uro og bekymring
  • Styrke knogler, led og muskler
  • Anspændthed og hovedpine
  • Stress og tankemylder
  • Led og muskelsmerter
  • Hedeture og søvnproblemer

Hvordan gives behandlingen?

NADA er en balanceskabende metode, derfor er der lige mange nåle i højre og venstre øre og i de samme punkter.

Man sidder på en stol og får indsat 5 små tynde, sterile nåle i hvert øre. Herefter er det frivilligt om man vil sidde på en stol eller ligge ned, på sit eget medbragte underlag.

Behandlingen gives af akupunktør og zoneterapeut Lene Kalstrup

Læs mere om Lene på hendes hjemmeside Krop i Balance