Meld dig ind her

Bliv medlem af Brystkræftforeningen og vær med til at støtte vores arbejde. Vi har brug for din hjælp.

Alle der har lyst til at støtte Brystkræftforeningen kan melde sig ind ved at udfylde nedenstående formular.
Det koster 300 kr. om året.

Ved at melde dig ind i Brystkræftforeningen via denne formular accepterer du, at foreningen opbevarer dine informationer, herunder din e-mailadresse, i medlemsdatabasen. Dette med henblik på at opkræve dit medlemsgebyr, udsende nyhedsbreve fra foreningens bestyrelse og lokalkredse, udsende det trykte magasin Brystkræft, der udkommer 3 gange årligt samt invitere dig til foreningens arrangementer, årsmøde mm. Du har også mulighed for at deltage i arrangementer i en lokalkreds.

Du kan betale med Dankort og Visa.

Ved indmeldelse som ordinært medlem betales kr. 300,- som træder i kraft med det samme og som er bindende for et års medlemskab. Medlemsgebyret bliver herefter opkrævet en gang årligt og ophører ved udmeldelse senest d. 31. december. Som medlem får du et login til medlemssiden på brystkraeftforeningen.dk og kan herefter selv tilføje og rette i data. Du kan til enhver tid melde sig ud af Brystkræftfpreningen og vil herefter ikke blive opkrævet medlemsgebyr det følgende år.

Som bidragsyder betaler du det ønskede bidrag én gang og du har ingen fortrydelsesret. Ønsker du herefter at give yderligere bidrag, betaler du på ny. Som bidragsyder beder vi dig angive din mailadresse, og vil muligvis kontakte dig efter et år.

Ved indmeldelse som virksomheds(støtte) medlem, vælger du den kategori af virksomhedsmedlemmer, du ønsker. Medlemskabet træder i kraft med det samme. På medlemssiden kan du læse om, hvilke muligheder, du har som støttemedlem. Du får mulighed for at få virksomhedens logo på https://brystkraeftforeningen.dk/medlemmer/virksomhedsmedlemmer. Medlemsgebyret er bindende for ét års medlemskab. Gebyret bliver opkrævet én gang årligt og ophører ved skriftlig udmeldelse af organisationen senest d. 31. december.

Ved tilmelding til arrangementer betales det gebyr, der er angivet i beskrivelsen af arrangementet. Du kan fortryde din tilmelding inden deadline for tilmelding. Herefter er din tilmelding er bindende. Ønsker du at framelde dig et arrangement før den angivne deadline tilbagebetaler foreningen deltagergebyret ved henvendelse til kontakt@brystkraeft.dk.

Log ind

Allerede medlem? Login her.