Naturvandring i Tranum

Kredsarrangement Nordjylland

Vandreruten i Fosdalen udgår fra rastepladsen ved Lerup Kirke. Vi følger den røde rute i Fosdalen fra top til bund gennem eventyrlignende skove med gamle krogede træer og små vandløb.
Ruten er 2,5 km. lang og turen tager en ca. time. Der er træbroer og trapper så ruten kan udføres - også af dem der ikke er "super-travere".

Hvornår

03. sep 2023 13:00 - 16:00

Lokation

Vi mødes på et lille husmandssted nedenfor bakkerne.
Vestkystvejen 31
9460 Brovst.

Tina Sihm

Du er velkommen til at tage en ven eller pårørende med.

Efter den fælles tur er der kaffe/te og kage. Du kan også tage madpakke med.

Er fysikken ikke til travetur kan du bare blive på vores mødested og drikke kaffe og nyde den dejlige natur.
Har du lyst til flere udfordringer er der mange smukke vandre-ruter i området.