Netværkscafe for Kvinder med MBC

Kredsarrangement Nordjylland

Bor du i Nordjylland? Og trænger du til et sted, hvor du kan mødes med andre kvinder, der er i samme situation som dig?

Hvornår

07. dec 2023 15:30 - 17:30

Lokation

Kræftens Bekæmpelse i Aalborg
Steenstrupvej 1
9000 - Aalborg

Brystkræft der har spredt sig til andre dele af kroppen kaldes MBC (Metastatisk Bryst Cancer). Har du lyst til at blive mødt i det, der fylder i livet når man har en kronisk brystkræftdiagnose. Det kan være økonomi, behandling, børn, venskaber og familie - eller bekymringer for fremtiden.

Så kom til netværkscafe første torsdag i hver måned kl 15:30-17:30.

Der er ingen tilmeldig du møder bare op.

Efteråret 2023:
Torsdag 7. December