Arrangement på Djursland: Din indre cirkel - om mindfulness

Kredsarrangement Aarhus

Hvornår

25. sep 2024 19:00 - 21:00

“Din indre cirkel” om mindfulness ved Solvejg Jørgensen, Mindfulness-smertecoach, mindfulnessinstruktør, positivt psykologi vejleder, Nada behandler og pårørende. Indehaver af mitmindset.nu og podcasten Smerteverden.

Udover en fortælling om mindfulness vil aftenens møde slutte af med en guidet meditation “din indre cirkel”.

Det er gratis at deltage i møderne, når du er medlem af Brystkræftforeningen, men der vil være betaling for kaffe, frugt og kage – 25 kr. pr. gang. Er du ikke medlem af Brystkræftforeningen, vil der være en deltagerbetaling på 30 kr. pr. aften.

Tilmelding: Senest søndag den 22.september 2024 til Katrine på 23417944 eller mail Kats@brystkraeft.dk

Parkering: Der er gratis parkering