Søvn og søvnforstyrrelser efter kræftbehandling v.Bobby Zachariae, professor, cand.psych., dr.med.

Kredsarrangement Aarhus

Hvornår

27. nov 2024 19:00 - 21:00

Lokation

MarselisborgCentret
Evald Krogs Gade 9
8000 - Aarhus C.

Brystkræftforeningen, kreds Aarhus

Mange danskere lider af søvnproblemer. Dette gælder i endnu højere personer behandlet for kræft, hvor søvnproblemer er en af de hyppigste senfølger efter afsluttet kræftbehandling. Bobby Zachariae vil fortælle om søvn og søvnmekanismer, hvad betyder søvnen for vores trivsel og helbred, hvad er årsagerne til søvnproblemer og hvordan behandler man bedst søvnproblemer?

Tilmelding: Senest onsdag den 20. november 2024 til Esther på telefon 61784244, evt. sms eller dboaarhus@brystkraeft.dk

I pausen: Der serveres kaffe, te og kage i pausen for kr. 25,-.

Parkering: Der er gode og gratis parkeringsforhold