Arrangement på Djursland. Hjernetræning. "Kemohjerne? - sådan styrker du hjernen efter et kræftforløb

Kredsarrangement Aarhus

Hvornår

12. jun 2024 19:00 - 21:00

Hjernetræning. “Kemohjerne? - sådan styrker du hjernen efter et kræftforløb”

Vi får besøg af fysioterapeut Daniel Larsen, indehaver af firmaet ExerBrain. Daniel vil fortælle os lidt om hvad forskning viser om hjerner, der har været igennem et kræft- og/eller kemoforløb. Udover et oplæg vil der være fysiske øvelser, der udfordrer vores hjerner.

Det er gratis at deltage i møderne, når du er medlem af Brystkræftforeningen, men der vil være betaling for kaffe, frugt og kage – 25 kr. pr. gang. Er du ikke medlem af Brystkræftforeningen, vil der være en deltagerbetaling på 30 kr. pr. aften.

Tilmelding: Senest søndag den 9. juni 2024 til Katrine på 23417944 eller mail Kats@brystkraeft.dk

Parkering: Der er gratis parkering