Senfølger/ Anti-hormonel behandling

02. mar 2025 - 12:00

Registreringslink

kats@brystkraeft.dk

Anders Bonde Jensen, Professor ved Institut for Klinisk Medicin ved Aarhus Universitet, og tidligere overlæge ved Kræftafdelingen på Aarhus Universitetshospital hvor han i mange år har behandlet patienter med brystkræft.

Anders har forsket i psykiske og sociale konsekvenser af brystkræftsygdommen og har i de senere år primært arbejdet med senfølger efter kræftsygdom og behandling. Han er aktuelt med i et stort forskningsprojekt omkring senfølger efter brystkræft.

Foredraget vil primært dreje sig om den anti-hormonelle efterbehandling ved brystkræft, hvorfor tilbyder man den, hvilke bivirkninger og senfølger kan man risikere.

Det er gratis at deltage i møderne, når du er medlem af Brystkræftforeningen, men der vil være betaling for kaffe, frugt og kage – 25 kr. pr. gang. Er du ikke medlem af Brystkræftforeningen, vil der være en deltagerbetaling på 30 kr. pr. aften.

Tilmelding: Senest søndag den 2. marts 2025 til Katrine på 23417944 eller mail Kats@brystkraeft.dk

Parkering: Der er gratis parkering.