Lokalkredse

Brystkræftforeningens 9 lokalkredse er fordelt i hele landet.

Lokalkredsene ledes af frivillige ildsjæle, der enten har eller har haft brystkræft.

Lokalkredsene arrangerer foredrag, sammenkomster, udflugter og andet for de lokale medlemmer af Brystkræftforeningen.

Læs mere om den enkelte lokalkreds via menuen til højre på siden.

Findes der ikke en lokalkreds i dit nærområde, kan du, hvis du er interesseret starte en lokalkreds. I givet fald er du meget velkommen til at kontakte Brystkræftforeningens bestyrelse på mail kontakt@brystkraeft.dk - angiv navn, adresse, medlemsnummer og telefonnummer og vi vil ringe dig op.

Kredsarrangementer