Kredsarrangement Hovedstaden Brystkræft med spredning/metastatisk brystkræft

Arrangement

Hvordan behandles det nu, og hvad kan forventes fremover?

Hvornår

07. mar 2023 18:30 - 20:30

Lokation

Kræftrådgivningen i Herlev
Borgmester Ib Juuls Vej 2
2730 - Herlev

DBO-kreds Hovedstaden

Arrangementet er for kvinder med MBC, alle medlemmer af DBO samt øvrige interesserede for emnet. Man er velkommen fra kl. 18.00.

Der vil være kaffe, te og vand samt frugt og sandwiches

Overlæge Hella Danø, Nordsjællands Hospital Hillerød, giver et oplæg om metastatisk brystkræft (MBC)

Hella vil fortælle om nuværende medicinsk standardbehandling og kommende behandling af metastatisk brystkræft indenfor de forskellige brystkræfttyper: østrogenreceptor positiv/ HER2 negaviv, HER2 positiv og triple negativ brystkræft.

Derudover vil Hella komme ind på behandling af knoglemetastaser og om lindrende strålebehandling

Der er selvfølgelig mulighed for spørgsmål til oplægsholder

Tilmelding på mail eller til Lise på sms på mobil 28948020