Julekomsammen i Kreds Sydsjælland

Arrangement

Kom og hjælp os med at tilrettelægge næste års aktiviteter

Hvornår

13. dec 2022 17:30 - 19:30

Lokation

Kræftrådgivningen
Ringstedgade 71
4700 - Næstved

DBOkreds-Sydsjælland

Vi håber at se rigtig mange DBO-medlemmer til en hyggelig og ganske uformel aften i Kræftrådgivningen i Næstved, hvor vi kan udveksle erfaringer og fremkomme med ønsker til fremtidige aktiviteter og arrangementer i vores område.

Deltagelse koster kr. 50,- og kræver tilmelding af hensyn til bestilling af mad og drikke.

Vi mødes tirsdag, den 13. december kl. 17.30, hvor der vil blive serveret lidt lækkert julemad med efterfølgende kaffe og søde sager.

Tilmelding skal ske senest den 7. dec. til Mimi Petersen på mail : Mipe@ brystkræft.dk

Vel mødt alle sammen.