NY DATO - Kor workshop

Kredsarrangement Fyn

Hyggelig og vedkommende sang- og rytmisk kor workshop

Hvornår

31. okt 2023 17:00 - 18:00

Lokation

SKALLEN
Møllergade 99
5700 - Svendborg
Fyn

Vi får besøg af korleder og sanger Janne Wind, der blandt andet leder Danmarks største kor i Odense. Sang gør noget helt særligt for os. Skaber jordforbindelse, løfter vores humør, udløser en vild pallette af god kemi, der støtter, stimulerer og forløser. Vi bliver i godt humør - og vi gør det sammen med masser af fællesskab. Til workshoppen skal vi synge dejlige popsange - og du behøver ikke være erfaren eller trænet sanger for at kunne være med. Kom som du er - vi hjælpes ad. Læs mere om Janne Wind på jannewind.dk.

Efter workshoppen er der hyggeligt samvær. Alle er velkommen.

Tilmelding: Via Mobile Pay nr. 4976RA – opgiv navn(e) i kommentarfeltet.

Pris: Kr. 25,00/person.