Netværkscafe for kvinder midt i livet - september

Kredsarrangement Fyn

Hvornår

26. sep 2023 17:00 - 19:30

Lokation

Kræftrådgivningen
Kløvervænget 18b (Kræftens Bekæmpelses hus ved OUH
5000 - Odense

Pia Klokker

Netværkscafe for kvinder midt i livet

Er du kommet igennem et brystkræftforløb eller er du i behandling og trænger du til et sted hvor du kan mødes med andre kvinder der står det samme sted i livet som dig?

Har du lyst til at blive mødt i det, der fylder i et hverdagsliv med en brystkræftdiagnose - det kan være efterbehandling, fysiske og psykiske senfølger, overgangsalder, arbejdslivet efter kræft, bekymringer om tilbagefald, sexliv, børn, venskaber og familie - eller dét ikke at ligne sig selv mere (indre/ydre).

Så kom til netværkscafe sidste tirsdag i hver måned, der i efteråret 2023 vil være

- 29. august

- 26. september

- 31. oktober

- 28. november

i tidsrummet 17-19.30

Forventninger til dig?

Åbenhed, nysgerrighed, ønske om at bidrage med dine vinkler, udfordringer, oplevelser og møde andres fortællinger med respekt og rummelighed.

Vi håber at møde dig!

Vi er:

- Lone – årgang 1972, diagnosticeret med brystkræft 2018. Bosat i Odense.

- Mette - fra 1975, diagnosticeret med brystkræft november 2019. Bor i Nyborg.