DBO i debat på Folkemødet 2022
Folkemødet.dk

DBO i debat på Folkemødet 2022

26. feb 2022

Folkemødet 2022 foregår på Bornholm den 16.-19. juni 2022. I år vil Dansk Brystkræft Organisation deltage aktivt i debatten.

Vi planlægger 1-2 egne debatter i samarbejde med bl.a. Kvinder med Kræft i Underlivet. Derudover deltager vi i Kræftens Bekæmpelses debattelt.

Vi har bl.a. booket plads i teltet ved røgeriet d. 17.6 kl 16.30-17.30. Vi arbejder pt. med at konkretisere vores debatoplæg og lave aftaler med ordstyrer mv.

I Kræftens Bekæmpelses telt afholdes en debat Lørdag 18. juni 2022 kl. 11.00-11.45

Hvis din vej falder forbi Bornholm og Allinge i uge 24, så er det gratis at deltage - Folkemødet åbent for alle.

Læs mere på Folkemødets Hjemmeside