DBO's December nyhedsbrev er udkommet

14. dec 2021

Læs det her!

Få et kort review over året, der gik. Bliv inspireret til at tilmelde dig årsmødet, udstille på mødet eller støtte DBO med en lille donation.

Nyhedsbrevet er også vejen ind til at få sidste nyt vedr. det nye lægemiddel til behandling af fremskreden HER2 brystkræft, som Sverige netop har godkendt samt det spritnye magasin om metastaserende brystkræft, som vi har udgivet i samarbejde med Medicinske Tidsskrifter.

Hvis du ikke allerede modtager vores nyhedsbrev direkte i din inbox, så kan du tilmelde dig her - du behøver ikke være medlem.