DBO's formand i TV2 nyhederne

22. jul 2021

Henriette Spang Sørensen blev interviewet i TV2 Nyhederne d. 21.7.2021 vedrørende screening

Region Hovedstadens beslutning om at udskyde tusindvis af rutinescreeninger for brystkræft fik stor bevågenhed da Berlingske Tidende bragte en artikel d. 21.7.21. Dansk Brystkræft Organisations formand Henriette Spang Sørensen blev i den sammenhæng interviewet i TV2 nyhederne. Henriette er nemlig en af de kvinder, som fik opdaget kræftknuder i brystet ved en rutinescreening, som tilbydes danske kvinder mellem 50 og 69 år.

Vi kan ikke linke til interviewet her, men abbonnerer man på TV2 Play kan man genfinde nyhedsudsendelsen fra d. 21.7 kl. 21.30 og se hele interviewet.