Djursland har fået en lokalkreds

Djursland har fået en lokalkreds

26. sep 2024

Det er Brystkræftforeningens kreds nr. 10

På Djursland er der en ildsjæl, hun hedder Katrine Sørensen. Og da hun fik brystkræft fandt hun hurtigt ud af, at hun kunne gøre noget for andre i samme situation. Men det hele var nyt, så forslaget blev, at Katrine oprettede sin egen filial af Lokalkreds Aarhus og så kunne gå i gang med at lave arrangementer for brystkræftramte i hendes område.

Det er gået så godt, at Katrine nu opretter en egentlig lokalkreds og sammensætter en styregruppe. Kredsen har fået sin egen side på Brystkræftforeningen.dk. Siden finder du her. Kreds Djurland har også egen Facebookside. Kredsens arrangementer står i kalenderen på hjemmesiden.