Har du hormonfølsom brystkræft?

25. aug 2024

- og har du lyst til at deltage i et fokusgruppeinterview d. 3.9?

Deltagere søges!

Har du hormonfølsom brystkræft? Og kunne du tænke dig at deltage i et fokusgruppeinterview d. 3. september, hvor du sammen med andre brystkræftramte kan fortælle om dine oplevelser i forbindelse med dit behandlingsforløb?

Så læs mere her:

Brystkræftforeningen og lægemiddelvirksomheden Novartis samarbejder om at gennemføre en online spørgeskemaundersøgelse blandt personer, som har hormonfølsom brystkræft.

Undersøgelsen skal belyse de behov, som brystkræftramte måtte have under og efter deres behandlingsforløb, fx i forbindelse med kommunikation.

Fokusgruppeinterviewet vil foregå som et fysisk møde, og det skal danne basis for indholdet af spørgeskemaundersøgelsen.

Vi søger personer, som er i antihormonbehandling, og har været det i mindst 3 måneder eller mere.

Fokusgruppeinterviewet finder sted d. 3.9.24 fra 10-14 i Ørestaden i København.

Hvis du har lyst til at deltage, så skriv til rakr@brystkraeft.dk snarest muligt.