Invitation fra CPH:DOX - 20% rabat på filmen HYPERMOON

23. feb 2023

HYPERMOON vises i København i forbindelse med dokumentarfestival

I år har CPH:DOX særligt en film på programmet, der smukt portrætterer en refleksion over livet med brystkræft. Filmen hedder Hypermoon: Personlig og poetisk film-essay, der ubesværet trækker tråde fra de vilde, unge år i pariserkvarteret Belleville og op til i dag, hvor instruktøren Mia Engberg modtager en besked om brystkræft, der på et øjeblik ændrer hendes liv. Vi bliver taget med i Engbergs tilbageblik over sit liv før og med kræften - refleksivt, sårbart og umådeligt smukt.

CPH:DOX inviterer hermed medlemmer af Dansk Brystkræft Organisation visningen af HYPERMOON med en rabat på 20%.

På dette link https://cphdox.dk/da/film/hypermoon-da/ kan du finde information om filmen og købe billetter til til den visning, der passer dig

Dokumentarfestivalen CPH:DOX foregår fra 15. -26. marts over hele København.

d. 22. marts kl. 19 i Dagmar

d. 24. marts kl. 19 i Vester Vov Vov