Ny arbejdsgruppe i DBO om genmutation

29. maj 2022

Dansk Brystkræft Organisation har nedsat en arbejdsgruppe vedrørende genmutation/forandringer for at imødekomme det stigende omfang af kvinder/mænd, der får konstateret forandringer i generne, som giver øget risiko for at udvikle brystkræft. Arbejdsgruppen var med da Region Hovedstaden holdt et meget velbesøgt arrangement om genmutation i april og inviterer nu til et seminar om genmutation i 29. oktober.

Du kan melde sig ind i Dansk Brystkræft Organisation, hvis du har fået konstateret genforandringer, men ikke er syg og være med til at udbrede kendskabet til, hvad forandringerne i generne betyder og hvordan man forebygger udvikling af brystkræft.

Kontakt til arbejdsgruppen: Lene Kaa Meier

Meld dig ind i Dansk Brystkræft Organisation her

Du kan tilmelde dig vores seminar om genmutation her