Temaaften om MBC i København

08. mar 2023

...med onkolog Hella Danø

Fremmødet var rigtig stort - trods snevejr i Hovedstadsområdet! da Kreds Hovedstaden i samarbejde med Brystkræftforeningens MBCgruppe den 7. marts afholdt temaaften om metastatisk brystkræft.

Hella Danø, der er onkolog på Nordsjællands Hospital, Hillerød gav et godt indblik i behandlingsmulighederne for de forskellige typer af metastatisk brystkræft, herunder om hvilke behandlinger, der forhåbentlig kommer i den nære fremtid.

Der var stor interesse og stor spørgelyst fra salen, og arrangementet var præget af godt humør og et stort engagement fra både Hella Danø og de fremmødte.

Stort tak til Hella Danø for at stille op og gøre os meget klogere på et område, der åbenlyst er en stor interesse i at få mere viden om.

Tekst: Camilla Sander, næstformand i Brystkræftforeningen