Betingelser for tilmelding til nyhedsbrev

Ved at udfylde DBO's formular vedrørende nyhedsbrev, hvor du bliver bedt om at tilmelde dig via din e-mailadresse accepterer du at DBO opbevarer din e-mailadresse på en mailingliste.

Du modtager nyhedsbrevet via e-mail, og din e-mailadresse vil være på mailinglisten indtil du selv afmelder dit abonnement på nyhedsbrevet.

Du kan til enhver tid afmelde dig mailinglisten.

Ved at tilmelde dig nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår for behandling af dine indtastede personoplysninger:

Personoplysninger
Når du udfylder tilmeldingsformularen til nyhedsbrevet, afgiver du din e-mail adresse. Vi anvender din e-mailadresse at sende dig et nyhedsbrev 11 gange om året.
Opbevaring af dine personoplysninger

Dine e-mailadresse videregives ikke til 3. part.
Dine oplysninger overføres ikke til lande uden for EU eller EØS.

Diu har følgende rettigheder
• Du har ret til at få indsigt i de oplysninger vi har om dig.
• Du har ret til at få slettet dine oplysninger hos os.
• Du har ret til at klage til Datatilsynet over vores behandling af personoplysninger.

Læs mere her om databeskyttelse

Betingelser for indmeldelse i Dansk Brystkræft Organisation

Betingelser for vores indmeldelsesformular

Ved at udfylde DBO's indmeldelsesformular accepterer du at blive registreret som medlem af Dansk Brystkræft Organisation

Ved atnvende vores indmeldelsesformular accepterer du vores vilkår for behandling af dine indtastede personoplysninger. Hvis du har spørgsmål, ønsker at tilbagetrække dit samtykke eller andet, er du
altid velkommen til at kontakte os på dbo@brystkraeft.dk.

Personoplysninger
Når du udfylder indmeldelsesformularen, afgiver du dit navn, adresse, telefonnumme, fødselsdato og e-mail adresse samt eventuelt en besked til os. Vi anvender oplysningerne til at registrere sig som medlem af Dansk Brystkræft Organisation og til at kontakte dig i forbindelse med opkrævning af medlemsgebyr og eventuel information om aktiviteter, der kan have din interesse som fx indkaldelse til dne årlige Generalforsamling.

Oplysningerne benyttes til komme i kontakt med dig, primært i forbindelse med årlig opkrævning af medlemsgebyr og information om aktiviteter, der kan have din interesse.

Opbevaring af dine personoplysninger
Vi opbevarer dine persondata, så længe du er registreret som medlem af organisationen. Du kan til enhver tid melde dig ud af DBO og hvis det sker sletter vi dine persondata med det samme.

Videregivelse af personoplysninger
Dine oplysninger videregives ikke til 3. part.

Overførsel af oplysninger til EU, EØS og 3. lande
Dine oplysninger overføres ikke til EU lande, EØS lande eller lande uden for EU eller EØS.

Du har følgende rettigheder

• Du har ret til at få indsigt i de oplysninger vi har om dig.
  • Du har ret til at få slettet dine oplysninger hos os.

Læs mere om databeskyttelse her