Brystkræft og status på den neo/adjuverende behandling ved Troels Bechmann, Ph.d. Overlæge, Onkologisk Afdeling Hospitalsenheden Vest

Kredsarrangement Trekantområdet

Troels Bechmann vil i sit oplæg fortælle om nyeste viden om behandlinger af brystkræft. Undervejs vil der være god mulighed for dialog.
Troels Bechmann har erfaring med klinisk onkologi gennem de sidste 15 år, med særligt fokus på brystkræft og klinisk forskning. Troels har ph.d. og postdoc med fokus på HER2 systemet. Troels har bl.a. siddet i DBCG radioterapi-udvalg, og været formand for indsatsen på den Højeste Faglige Kvalitet for brystkræft på Sygehus Lillebælt.

Hvornår

16. nov 2022 19:00 - 21:30

Lokation

Elbohallen, lokale 3
Tingvejen 3
7000 - Fredericia

Organisator

DBO Kreds Trekantområdet

Tilmelding: Senest tirsdag den 8. november 2022 til Karen på telefon/sms 2059 8381, dbotrekantomraadet@brystkraeft.dk eller Facebook DBO-kreds Trekantområdet.

Deltagelse er gratis for DBO’s medlemmer og støttemedlemmer.

Ikke medlemmer 30 kr.

Der vil være mulighed for køb af kaffe, te m.m. i pausen.