obs obs Lukket for tilmeldinger til DBO Trekantområdet: Frygt for tilbagefald

Beriderbakken 9
7100 - Vejle

DBO Trekantområdet

Christina Hahn Møller,Rådgiver, Kræftrådgivningen, Vejle:

Kræftbehandlingen er gennem årene blevet væsentlig bedre, og antallet af mennesker, der overlever kræft, er højere end nogensinde. Mange kræftoverlevere frygter, at sygdommen vender tilbage. Andre frygter, at behandlingen ikke har den ønskede effekt, og at sygdommen forværres. Det at have, eller at have haft kræft, skaber tit stor usikkerhed for fremtiden. Frygten og usikkerheden kan være svær at håndtere og vil for mange betyde, at deres liv påvirkes negativt f.eks. i forhold til humør, parforhold, arbejde og livskvalitet. Foredraget sætter fokus på de mange bekymrede tanker, og på hvordan man kan acceptere frygten, og samtidig lade den fylde mindst muligt.

Tilmelding: På telefon/sms 2059 8381, mail eller Facebook DBO-kreds Trekantområdet