MBC og senfølger - dagsseminar i Middelfart 25. marts
Oplæg om senfølger efterfulgt af YOGA

MBC og senfølger - dagsseminar i Middelfart 25. marts

Arrangement

Senfølger og YOGA
HUSK YOGAvenligt tøj

Hvornår

25. mar 2023 10:30 - 16:00

Lokation

Milling Hotel
Viaduktvej 28
5500 - Middelfart

Dansk Brystkræft Organisation: Senfølgergruppen og MBC gruppen

Dansk Brystkræft Organisations Senfølgergruppe og MBC gruppe tilbyder i fællesskab seminar i Middelfart d. 25. marts, hvor der udover oplæg om senfølger er YOGA på programmet.

Priser er 400 kr. som dækker seminaret inkl. forplejning

Tilmelding via linket gælder, når beløbet er indbetalt på DBO

Deltagerantal er max 25, så det er først til mølle….

Du skal trykke på TILMELD både her på siden og når du har udfyldt formularen BEMÆRK !! Du er ikke tilmeldt, før du har valgt betalingsform og trykket tilmeld (igen) (scroll ned) - herefter får du en bekræftelsesmail. Har du ikke trykket på 'tilmeld' efter valgt betaling, får du ingen bekræftelsesmail.

Deadline for tilmelding 21. februar 2022

Program:

10:30 - 11:30 Ankomst, der serveres kaffe/te med brød, kage mm

11:30 - 13:00 Senfølger ved og efter brystkræft v/Professor Anders Bonde Jensen, Aarhus Universitet
I oplægget vil begrebet senfølger blive uddybet og sammenhængen mellem de forskellige behandlinger og konkrete senfølger vil blive gennemgået. For en række senfølger vil mulighederne for at mindske eller ligefrem afhjælpe dem blive præsenteret.

13:00 - 14:00 Frokost

14:00 - 15:30 Krop og sind i balance v/Yogalærer Britt Ziwes

Oplev denne hatha flow klasse med Yogalærer Britt Ziwes. Her handler det om, at skabe balance mellem energi og ro, det maskuline og feminine, yin og yang.Vi skal også øve den fysiske balance samt afbalancere sindet med åndedrættet, og vi afslutter med en skøn afspænding. Britt Ziwes er Hatha Yoga-lærer og har mere end 15 års undervisningserfaring. Britts undervisning er uhøjtidelig, men samtidig med stor respekt og forståelse for yogatraditionen.

15:30 - 16:00 Kaffe og tak for i dag

For yderligere information, kontakt:

Tina Clausen tlf. 2345 6307 og Grethe Dahlquist tlf. 2074 2206