MBC seminar i Roskilde 18. - 19. november 2023

Arrangement

Mød Professor Anders Bonde Jensen, Kræftafdelingen Aarhus Universitetshospital og psykoterapeut/sygeplejerske Gitte Steenstrup Seerup, Kræftens bekæmpelse Hillerød.

Hvornår

18. nov 2023 - 12:00 - 19. nov 2023 - 12:30

Lokation

Scandic Roskilde Park
Ved Ringen 2
4000 - Roskilde

Brystkræftforeningen

Lørdag den 18. november

Kl. 12:00 – 13:00: Ankomst og frokost

Kl. 13:15 –16:00: ”Udredning og behandling af metastatisk brystkræft”/ Professor Anders Bonde Jensen, Kræftafdelingen Aarhus Universitetshospital. Anders Bonde Jensen vil fortælle om aktuelle behandlingskoncepter og om behandlingskoncepter, som endnu er på forsøgsstadiet, og som forhåbentligt kan blive en del af de fremtidige muligheder for behandling af brystkræft. Derudover vil Anders Bonde Jensen komme ind på emner som eksperimentel behandling, alternativ behandling og second opinion.

Kl. 16:00: Bordet rundt, erfaringer fra en hverdag med MBC

Herefter gåtur-afslapning-samvær

Kl. 18.30: Middag

Søndag den 19. november