Kreds Fyn

Styregruppen i Kreds Fyn består af:

Kredsarrangementer

Kredsen afholder arrangementer både i Odense og Svendborg

Afholdte arrangementer

Ladywalk 2022

21 friske piger gik sammen i Odense. Vi mødtes inden og hyggede os over en sandwich, inden vi i samlet flok gik til Dyrskuepladsen. Hvor vi kl 18.33 blev sendt ud på 7 km. Nogle få gennemførte 12 km. Det holdt tørvejr og alle havde en god oplevelse.

Klinisk diætist Lotte Noe fortalte om Sense kostprincipper

25 deltagere blev d. 7 september inspireret til at ændre spisevaner, da Lotte gav konkrete eksempler på, hvordan man helt enkelt sammensætter et måltid ud fra 3-4 håndfulde helt almindelig mad.

Sammensætningen giver kroppen de bedste betingelser for mæthed og stabilt blodsukker og sikrer desuden, at man ligger i kalorieunderskud, hvis der er brug for det. Derved vil man over tid opnå et vægttab.

I pausen syndede alle dog med Annemaries hjemmebagte boller og kage.

Kredse

Lady Walk Odense

Vi var 20 friske kvinder, der mødtes mandag den 31.5 hos Kræftens Bekæmpelse. Vi hyggede os på tagterrassen, indtog en lækker sandwich, lavet af Annemarie, inden vi begav os ud på gåturen, som i år ikke var afmærket, men kort blev udleveret, som vi kunne følge. Vejret var fantatisk og humøret højt.

Mød os på Facebook
I august 2019 var DBO-kreds Fyn på udflugt til medicinhaverne i Tranekær

Kreds Fyn afholder mange forskellige arrangementer for kredsmedlemmerne, foredrag og emner relateret til brystkræft og forskellige udflugter. Alle arrangementer bliver slået op her på siden.

Rådgivningscentre på Fyn

Kræftrådgivningen i Odense