Netværkscafe for kvinder midt i livet - Juni

Organisator

Kreds Fyn

Lone Bang-Møller

Er du kommet igennem et brystkræftforløb eller er du ibehandling og trænger du til et sted hvor du kan mødes med andre kvinder, der står samme sted i livet som dig.

Har du lyst til at blive mødt i det, der fylder i et hverdagsliv med en brystkræftsdiagnose - det kan være efterbehandling, fysiske og psykiske senfølger, overgangsalder, arbejdslivetefyer kræft, bekymringer om tilbagefald, sexliv, børn, venskaber og familie - eller det ikke at ligne sig selv mere (indre/ydre)

cafeen er gratis og der er ingen tilmelding, der vil blive serveret kaffe/the og frugt.

Forventninger tidlig?
Åbenhed, nysgerrighed, ønske om at bidrage med dine vinkler, udfordringer, oplevelsesrig møde andres fortællinger med rummelighed og respekt. Vi definerer i fællesskab formål og indhold fra gang tilgang.

Vi håber at møde dig!
Lone, Mette og Pia

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Lone Bang-Møller LBM@brystkraeft.dk eller tlf 3093-9111