20.000 kr. fra Festival Fonden, Jelling Musikfestival

20.000 kr. fra Festival Fonden, Jelling Musikfestival

05. apr 2024

til Brystkræftforeningen Lokalkreds Trekantområdet

Brystkræftforeningen - Lokalkreds Trekantområdet har søgt og fået bevilget 20.000 kr fra Festivalfonden, Jelling Musikfestival. Midlerne er søgt til et specifikt foredrag/oplæg om livet med brystkræft/kræft, og kredsen ønsker at anvende midlerne til at indgå en aftale med museumsinspektør, debattør og foredragsholder Jeanette Varberg i forbindelse med et arrangement i foråret 2025.

Festivalfonden har godkendt, at midlerne kan overføres og benyttes i foråret 2025.

Styregruppen Brystkræftforeningen - Lokalkreds Trekantområdet retter en STOR TAK til Festivalfonden.

Kredsen ser frem til at bruge midlerne til et spændende arrangement for medlemmerne af Brystkræftforeningen, Lokalkreds Trekantområdet. Et arrangement, der ikke ville være økonomisk muligt uden denne flotte bevilling.