DBO har fået wild card til Regionernes telt på Folkemødet 2022

24. mar 2022

DBO har dermed to selvstændige debatter i 2022

Dansk Brystkræft Organisation er så heldig at Danske Regioner har inviteret os ind i deres telt lørdag d. 18.6 kl. 12.15 - 13.00, hvilket vi er meget taknemmelige for. Deres telt ligger ved det Gule Røgeri og her vil vi holde vores 2. debat på Folkemødet.

Derudover holder vi en debat d. 17.6 fra kl. 16.30 - 17.30 i teltet ved røgeriet sammen med KIU - Kvinder med Kræft i Underlivet.

DBO er også repræsenteret ved en debat i Kræftens Bekæmpelses telt afholdes lørdag d. 18. juni kl. 11.00-11.45

Vi håber at så mange spom muligt vil overvære vores debatter og bidrage med spørgsmål, så hvis din vej falder forbi Bornholm og Allinge i uge 24, så kom og støt os . Det gratis at deltage - Folkemødet åbent for alle.

Læs mere på Folkemødets Hjemmeside