DER ER STADIG ET PAR PLADSER TIL DIG/JER som vil opleve foredrag og alletiders YOGA

26. feb 2023

Det sker i Middelfart d. 25. marts

Britt Ziwes er Hatha Yoga-lærer og har mere end 15 års undervisningserfaring. Britts undervisning er uhøjtidelig, men samtidig med stor respekt og forståelse for yogatraditionen.

Hun introduceret på seminaret sin hatha flow klasse, som handler om at skabe balance mellem energi og ro, det maskuline og feminine, yin og yang.

Holdet på seminaret skal øve den fysiske balance samt afbalancere sindet med åndedrættet, og afslutter med en skøn afspænding. Læs mere om Britt Ziwes her.

Det er Dansk Brystkræft Organisations Senfølgergruppe og MBC-gruppe, som i fællesskab tilbyder seminaret i Middelfart d. 25. marts, hvor Professor Anders Bonde Jensen, Aarhus Universitet bl.a.vil tale om sammenhængen mellem de forskellige behandlinger og konkrete senfølger.

Læs mere og tilmeld her