Livet er for smukt - ny kampagne om brystkræft med spredning

28. aug 2023

Kampagnen består af 6 videointerview

I Danmark lever flere tusinde kvinder med brystkræft, der har spredt sig. Brystkræft, der har spredt sig, kan behandles, men ikke helbredes.

Vi hører sjældent om sygdommen og de mange kvinder, der har brystkræft med spredning.

De møder sjældent hinanden, og de er vidt forskellige.

Er man er ramt af brystkræft med spredning, kan man derfor nemt føle sig alene.

I Brystkræftforeningen ønsker vi at give alle kvinder med brystkræft en mulighed for fællesskab. Vi lancerer derfor en videokampagne om det liv, kvinder, der har brystkræft med spredning, lever.

Vi har lavet kampagnen i samarbejde med en lægemiddelvirksomhed, se vores sponsorside.

Se kampagnesiden.

I kampagnen møder vi seks kvinder. Her er Heidi.