Sangworkshop med Janne Wind

13. mar 2023

På Brystkræftforeningens årsmøde i weekenden 11.-12. marts 2023 på Hotel Scandic i Kolding startede søndag morgen med en forrygende sangworkshop ledet af Janne Wind, der kalder sig selv en SUCCENERGIZER. Hun arbejder med og arbejder med sang, selvudvikling, succes og den gode energi i en powerfuld og opløftende kombination.

Hendes stærks tro på at vi ændrer vores liv, når vi synger sammen blev demonstreret på denne workshop, som virkede befriende for alle, der deltog. Vi skulle finde vores stemmer og lære om åndedræt og afslapning.

Og det må man sige at alle deltagere uden undtagelse havde stor glæde af.

Janne er uddannet sanger fra Rytmisk Musik-konservatorium i 2006, og har de sidste mange år haft fingrene i adskillige musikalske projekter, kor, indspilninger og meget mere. Læs mere her