DBO inviterer til årsmøde 2021
Photo by Olga Subach on Unsplash

DBO inviterer til årsmøde 2021

Arrangement

13.-14. marts 2021 på Best Western Hotel Fredericia, Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia.

Hvornår

13. mar 2021

Lokation

Best Western Hotel Fredericia, Vestre
Ringvej 96,
7000 - Fredericia

TILMELDINGSFRIST
10. februar 2021.
Tilmelding er bindende.

PRIS
Pris for deltagelse i Dansk Brystkræft Organisations Årsmøde 2021 er 850 kr. pr. person. Beløbet dækker hele programmet inkl. overnatning i enkeltværelse.

Deltager du kun i generalforsamling er det gratis, men uden forplejning.

Ledsager/ægtefælle/pårørende er velkommen til at deltage i årsmødeprogrammet – prisen er 1.400 kroner inkl. overnatning.

BETALING
Via bankoverførsel til Danske Bank Reg. nr. 9570 kontonr. 4610568696. Angiv navn og medlemsnr.

OBS! Værelser tildeles efter først til mølle-princippet. Specielle ønsker mht. forplejning bedes du aftale med hotellet.
Årsmøde afholdes efter Sundhedsmyndighedernes gældende retningslinjer for COVID-19.