Alternativ behandling og kræft

Kredsarrangement Sydsjælland

Cirka hver fjerde Kræftpatient benytter en eller flere former for alternativ behandling i forbindelse med deres kræftsygdom.
Alternativ behandling, som eksempelvis kosttilskud, massage og cannabis, er for mange et vigtigt supplement til kræftbehandlingen, der kan hjælpe til med at øge livskvaliteten og med at lindre symptomer som eks. smerter og kvalme. Men hvad er vigtigt at være opmærksom på, hvis man overvejer alternativ behandling?
Foredraget er gratis .Tilmed på 70202646

Hvornår