Arrangement om arvelig brystkræft

DBO-kreds Hovedstaden

Arrangementet er for medlemmer af DBO og andre interesserede

Hvornår

26. apr 2022 19:00 - 21:00

Lokation

Center for Kræft og Sundhed København
Nørre Alle 45
2200 - København N

DBO-kreds Hovedstaden

DBO-kreds Hovedstaden inviterer til et arrangement om arvelig brystkræft, hvor Anne-Marie Gerdes, professor i klinisk genetik, arvelige kræftsygdomme, Afdeling for Genetik, Rigshospitalet vil fortælle om de forskellige gener, der kan give øget risiko for at udvikle brystkræft, hvad gentest indebærer og forskning inden for arvelig kræft mv.

Randi Krogsgaard, DBO har udgivet en bog om BRCA-mutation og vil fortælle om baggrunden for og indholdet af bogen.

Der vil blive serveret te, kaffe, vand og frugt og I er velkomne fra kl. 18.30.

Tilmelding senest d. 22.4.22 til dbohovedstaden@brystkraeft.dk eller på mobil til Lise 28948020