BRAWE: Arrangement for kvinder, der skal vælge rekonstruktion ved brystkræft

Region Sjælland

Arrangeret af Roskilde Plastik - og Brystkirurgisk afdeling - fri adgang for patienter og pårørende

Hvornår

27. okt 2022 16:30 - 19:30

Lokation

Roskilde Kongres- og Idrætscenter
Møllehusvej 15 Roskilde

BRAWE

Registreringslink

BRAWE er et event for kvinder med diagnosen brystkræft eller genetisk disponering til brystkræft, som står overfor en operation og valget om en brystrekonstruktion. BRAWE åbner også sine døre for pårørende, kvinder der allerede har været igennem et forløb eller for dem, der blot ønsker at vide mere af anden årsag.

Den dag du får diagnosen ”brystkræft” falder din verden sammen og du står pludselig overfor en operation og et liv uden et bryst og måske følelsen af, at du mister din kvindelighed. Vi har skabt dette event for at vise dig, at der er en måde at få dig til at føle dig som en hel kvinde igen fra diagnose til rekonstruktion og til slut rekonstruktion af brystvorte med tatovering, som prikken over i’et.

Formålet med BRAWE er at uddanne, styrke og føre kvinder sammen med diagnosen brystkræft, der står overfor en operation med rekonstruktion af deres bryst.

BRAWE er et nyopstartet event udgået fra Roskilde Plastik – og Brystkirurgisk afdeling men planen er på sigt et nationalt event hvert år i oktober, så alle kvinder i Danmark har muligheden for at deltage. I år er anden gang det bliver afholdt, denne gang i Roskilde Kongres - og Idrætscenter.

Det er en stor ære at kunne præsentere denne samling af nogle af landets dygtigste og mest erfarne plastikkirurger og de kommer kun for JER

Vi glæder os til at byde jer velkommen

Se program