Indkaldelse til Dansk Brystkræft Organisations Ordinære Generalforsamling

7. Valg af suppleanter
8. Valg af intern revisor og revisor- suppleant

BEMÆRK!

Hvis du er tilmeldt Dansk Brystkræft Organisations Årsmøde 12.-13. marts 2022 er du automatisk tilmeldt Dansk Brystkræft Organisations Generalforsamling.

Hvis du IKKE er tilmeldt Dansk Brystkræft Organisations Årsmøde 12.-13. marts 2022, skal du tilmelde dig til Generalforsamlingen ved at benytte formularen. Du deltager herefter KUN i Generalforsamlingen og ikke i Årsmødet og således uden forplejning og overnatning.

PDF fil med Dansk Brystkræft Organisations vedtægter og Bestyrelsens forslag til vedtægtsændringer kan downloades neders på siden.