Strikkeworkshop

Kredsarrangement Hovedstaden

Det er en lise at strikke - det frigør endorfiner og man bliver glad

Hvornår

29. feb 2024 18:30 - 20:30

Lokation

Tante Grøn CPH
Christian Winthers Vej 2, 1860 Frederiksberg (tæt på Frederiksberg Metro)
1860 - Frederiksberg
Hovedstaden
Danmark

Brystkræftforeningen Hovedstaden

Lise Hansen

I samarbejde med tante Grøn CPH inviterer Brystkræftforeningen Hovedstaden til en strikkeworkshop for medlemmer af Brystkræftforeningen.

Strikkedesigner Stine Hoelgaard vil indlede aftenen med at undervise i, hvordan man strikker "2 farve rib" - se: Stines webshop: https://stinesvarehus. Medbring strikkepinde, så har Tante Grøn garn, som du kan strikke med. Eller tag dit eget strikketøj med. Vi vil nyde et par timer, hvor vi kan lade samtalen flyde frit og dele vores erfaringer som bc-kvinder over strikketøjet og en kop kaffe/the i Tante Grøns hyggelige butik.

Workshoppen er gratis, men forudsætter tilmelding:

dbohovedstaden@brystkræftforeningen.dk eller til Lise på sms 28948020