AKUT INFLAMATION - KRONISK INFLAMATION - seneste nyt om behandling af Lymfødem

Hvordan starter Lymfødem?
Kan Lymfødem helbredes?
Kan Lymfødem forebygges?

Karina V. Levesen, tidligere sygeplejerske på Kolding sygehus og Heidi Petersen , lymfedrænage terapeut vil i deres oplæg komme rundt om spørgsmålene.

Hvornår

18. jan 2024 19:00 - 21:00

Lokation

Kræftrådgivningen
Beriderbakken 9 , Vejle

Lokalkreds Trekantområdet

Karina V. Levesen, sygeplejerske og Heidi Petersen,lymfedrænage terapeut, vil fortælle om seneste nyt om behandling af lymfødem. Oplægsholderne vil bl.a fortælle om akut inflammation og kronisk inflammation. De vil desuden komme ind på hvilken kost/kosttilskud, der styrker lymfesystemet. Som afslutning vil de lave en kort introduktion i selvdrænage.

Tilmelding:

Tilmelding her på siden på knappen tilmeld, eller dbotrekantomraadet@brystkraeft.dk eller Facebook DBO-kreds Trekantområdet

Deltagelse er gratis for DBO’s medlemmer og støttemedlemmer.

Ikke medlemmer 30 kr. Kaffe og te i pausen