Aktivt forår i Kreds Trekantområdet
Besøg i Tørskind Grusgrav

Aktivt forår i Kreds Trekantområdet

24. maj 2023

Tilbagefald, senfølger, genetik og landskabsskulpturer

Kreds Trekantområdet har i foråret 2023 haft flere arrangementer, som har skabt stor interesse. De spænder fra et foredrag om frygt for tilbagefald, introduktion til senfølgeklinikken for kræftoverlevere i Vejle og Esbjerg, et foredrag om genetik, arrangeret af Kreds Fyn og Kreds Trekantområdet i fællesskab til et besøg i Tørskind Grusgrav Landskabsskulptur, med foredrag om Skulpturgravens tilblivelse og om de forskellige dele/installationer lavet af hhv. danske Robert Jacobsen og franske Jean Claireboudt.

Læs kredsens dagbogsnotater fra arrangementerne i vedhæftede dagbogsoptegnelser.