DBO repræsenteret ved Lægedage i Bellacenter 14.-18. november
Lise og Lene, DBO, Hanne, HjernetumorForeningen, Inger og Leif fra Tarmkræftforenigen
DBO repræsenteret ved Lægedage i Bellacenter 14.-18. november

22. nov 2022

DBO og flere af de andre patientforeninger var repræsenteret på en stand arrangeret af Kræftens Bekæmpelse, hvor de havde gode dialoger med de sundhedsfaglige deltagere og med de andre frivillige på standen, heriblandt Hanne fra HjernetumorForeningen samt Inger og Leif fra Tarmkræftforeningen.

Repræsentanter fra DBO var Bente, Birgit, Lene, Lise og Mette fra Kreds Hovedstaden og Birgit fra DBOs bestyrelse.