DBOnyt december 2022 er udkommet

23. dec 2022

Dansk Brystkræft Organisation ønsker hermed alle læsere en rigtig glædelig jul og et godt nytår

2022 har været et begivenhedsrigt år på mange måder - med megen aktivitet både i kredse og på bestyrelsesplan.

Vores kreds i Vendsyssel lukker ned efter 10 års aktivitet, stor tak for indsatsen til vores kredsstyremedlemmer i det nordjyske. På tegnebrættet er en ny kreds i Aalborg, hvor der er stor interesse.

Ved årsskiftet 2021-2022 introducerede vi støttemedlemskaber for virksomheder og organisationer, og vi kan på nuværende tidspunkt byde velkommen til seks virksomheder, der har valgt at tegne støttemedlemskab. Læs mere om disse medlemskaber her.

Stor tak til alle, som har støttet os i løbet af 2022:

• Vores mange medlemmer, som sikrer, at vi sammen kan arbejde for brystkræftsagen
  • De mange bidragsydere, der via et beløb på 200,00 kr. er med til at sikre vores status som almennyttig organisation
  • Kræftens Bekæmpelse for samarbejde og støtte på flere fronter. Vores mange lokalkredse nyder fx godt af, at kunne holde møder og arrangementer i Kræftens Bekæmpelses Sundhedshuse rundt om i landet
  • Det store antal sundhedsprofessionelle, læger, sygeplejersker, fysioterapeuter mm. som velvilligt stiller op til vores arrangementer og holder foredrag og svarer på spørgsmål
  • Andre interessenter, som er villige til at øse af viden og muligheder for at uddanne bestyrelses- og kredsmedlemmer.

Vi glæder os til fortsat samarbejde og kontakt i 2023!

Læs hele nyhedsbrevet her