Det er hårdt at finde knuder i brystet

26. jun 2024

Brystkræftforeningen inviterede til at Folkemødedeltagere kunne øve sig på at mærke knuder

De fleste var lidt overraskede, da de skulle prøve at finde og mærke knuder i brystmodeller. De skulle trykke hårdere end, de havde troet, var den gentagne tilbagemelding, da Brystkræftforeningen med base i Kræftens Bekæmpelses telt på Folkemødet 2024 inviterede besøgende i teltet til at prøve at finde knuder i brystmodeller.

Brystkræftforeningen gentog successen fra 2023 og interessen var stor - også hos mændene, der enten blev bedt om at mærke efter af dereds koner eller selv var lidt nysgerrige efter at vide, hvorman man gør.