Har du lyst til at blive medlem af DBO's bestyrelse?
Bestyrelsen ved Årsmødet 2022

Har du lyst til at blive medlem af DBO's bestyrelse?

22. nov 2022

Vi har plads til nye bestyrelsesmedlemmer og suppleanter

På Generalforsamlingen i 2023, som bliver afholdt i forbindelse med årsmødet d. 11-12.marts 2023, bliver der valgt medlemmer og suppleanter til bestyrelsen. Og vi har altid brug for aktive bestyrelsesmedlemmer/suppleanter, som vil være del af det værdifulde arbejde for personer med brystkræft eller arveligt forhøjet risiko for at få det.

I Dansk Brystkræft Organisation er der mulighed for at blive del af en spændende og aktiv bestyrelse. Vores kredse landet over tager sig af den direkte medlemspleje med regelmæssige møder lokalt, og bestyrelsen arrangerer andre mere overordnede seminarer som fx senfølgerseminar. Vores MBC gruppe (for medlemmer med metastaserende brystkræft) arrangerer møder om MBC. Derudover har vi et stort og aktivt politisk fokus på de områder, hvor diagnosticering og behandling af brystkræft kunne optimeres. Vi arbejder med kampagner, stiller op i medier, debatterer på folkemødet og i andre sammenhænge og bruger vores egne kommunikationsplatforme til at skabe opmærksomhed om sagen.

HAR DU LYST TIL AT BLIVE EN DEL AF TEAMET?

Så kontakt sekretariatet - send en mail til Randi Krogsgaard, og vi vender tilbage.