Human Rise inviterer til arrangement for sygdomsramte familier

25. mar 2024

I Helsingør d. 20. april og i Middelfart d. 25.5

HumanRise er en velgørende Organisation, som hjælper mennesker med psykisk eller fysisk sygdom på tværs af diagnoser med juridisk bistand i jobcentersager. Som en del af den hjælp organisationen yder har den fokus på børn af sygdomsramte forældre, som er en overset gruppe. Når en forælder bliver ramt af sygdom, er det er det hårdt at være barn.

Henholdesvis d. 20.4 og d. 25.5 har HumanRisesammensat et program med familie- og psykoterapeut Karen Glistrup, som er oplægsholder, men som også sætter tid af til individuelle samtaler.

Hvis man ønsker at deltage, kan man sende en ansøgning til rsv@humanrise.dk