Undervisning i redigering af hjemmeside er i gang

09. dec 2021

Startskuddet til undervisning i redigering af kredshjemmesider gik 29. november

Kreds Hovedstaden, Kreds Roskilde og Kreds Sydsjælland mødtes i Kræftens Bekæmpelses Rådgivning på Gormsvej i Roskilde en sen eftermiddag i november for at lære at redigere kredsenes egne dele af DBOs hjemmeside.

Randi Krogsgaard instruerede, og alle havde deres PC med og kom i gang med at logge ind og lære redigeringssiden at kende.

Randi står til rådighed for spørgsmål til enhver tid, men det fungerede godt at prøve det af med instruktion.

Medlemmerne af de tre kredse fik også diskuteret andre muligheder for at slå sig sammen om fremtidige arrangementer.

Og Randi afventer lignende arrangementer i DBO's øvrige kredse efter nytår.