Lyt til Brystkræftforeningens Os med Brystkræft nr. 4. og 5. om kemoterapi

21. apr 2024

Medvirkende Ann Søegaard Knop, overlæge og lægelig leder af den onkologiske kliniske forskningsenhed på Rigshospitalet

Brystkræftforeningen har produceret en serie podcasts "Os med Brystkræft", der pt består af fem podcasts om diagnose og behandling af brystkræft i samarbejde med Medicinske Tidsskrifter og sponseret af Astra Zeneca og Daiichi-Sankyo.

Formand Anja Skjoldborg Hansen og sekretariatschef Randi Krogsgaard er værter og har inviteret forskellige eksperter til at være med. Formatet er, at de to værter bidrager med egne erfaringer og at gæsterne besvarer spørgsmål og forklarer, hvordan forløbet i forbindelse med diagnose og behandling forløber.

Alle podcastene ligger i hjemmesidens bibliotek og kan også findes under under de forskellige menupunkter på siden Livet med brystkræft