Styr din vægt efter SENSE kostprincipper

26. aug 2021

Hør om redskaberne i Sense hos DBO-kreds Fyn d. 7. September

Vægtøgning er et kendt problem, der ofte opstår under forebyggende behandling med antiøstrogen. Sense kostprincipper tilbyder en struktur, der gør det let at holde styr på mængden og fordelingen af mad på tallerkenen.

Klinisk diætist Lotte Noe fortæller om Sense ved et arrangement hos DBO-kreds Fyn. Lotte Noe giver konkrete eksempler på, hvordan man helt enkelt sammensætter sine måltider ud fra 3-4 håndfulde helt almindelig mad.

Sense kostprincipper er simple redskaber, der hjælper til at få styr på mængder og kostsammensætning, så man opnår vedvarende vægttab.

Tilmelding: Senest den 1. september 2021, tlf. 26820134 eller e-mail: marie@ejlby.dk.

Kaffe, frugt og kage koster 20 kr.

Læs mere her.